Concurs pentru ocuparea funcției de Specialist/specialistă în management și organizare.

Concurs

pentru ocuparea funcțiilor vacante din cadrul Camerei Notariale

Camera Notarială anunță concurs pentru ocuparea funcției de: Specialist/specialistă în management și organizare.

Secția financiar administrativă și resurse umane.

Direcția management instituțional. Aparatul administrativ

Scopul și sarcinile de bază ale funcției:

Asigurarea unui management eficient al resurselor umane, asigurarea activității financiare și evidență managerială a Camerei Notariale.

Atribuții de funcție:

  • Asigurarea managementului eficient al resurselor umane și efectuarea tuturor procedurilor privind relațiile de muncă
  • Întreprinderea măsurilor în vederea suplinirii locurilor vacante;
  • Organizarea procesului de achiziții de bunuri și servicii pentru necesitățile Camerei Notariale;
  • Ținerea evidenței conform necesităților instituționale (a contractelor, actelor normative interne, ordine, a cotei d contribuție obligatorie a notarilor, a polițelor de asigurare ș.a.).
  • alte atribuții prevăzute de fișa postului.

Cerințe față de candidat:

  • are studii superioare în management, economie sau drept sau alte domenii conexe, resurse umane (va constitui  un avantaj);  
  • are o vechime în muncă de cel puțin 3 ani în domeniu relevant funcției;
  • în ultimii 5 ani nu i-a încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare;
  • nu a fost declarată incapabilă și în privința acesteia nu a fost instituită vreo măsură de ocrotire judiciară;
  • are reputație ireproșabilă;
  • nu are antecedente penale;
  • deține cetățenia Republicii Moldova și domiciliul în Republica Moldova;
  • posedarea la nivel avansat a limbilor română, rusă;
  • abilități avansate de utilizare a computerului.

Calități personale:

– Abilități analitice și capacități de planificare și atingere a obiectivelor;

– Capacități excelente de comunicare;

– Experiența de lucru în echipă, abilități de colaborare cu angajați de orice nivel;

– Auto-disciplina, punctualitatea și respectarea termenelor limite;

– Creativitate și spirit de inovație, principii morale solide, responsabilitate.

Persoanele interesate urmează să depună dosarul de concurs personal, prin poștă/prin e-mail, care va conține:

– formularul de participare (se va obține prin poșta electronică la adresa indicată mai jos);

– copia buletinului de identitate;

– copia diplomei de studii și a suplimentului la diplomă (candidații care dețin acte de studii eliberate de instituțiile de învățământ acreditate în țara de proveniență urmează să prezinte Certificatul de recunoaștere și echivalare, act eliberat de către Ministerul Educației);

– copia certificatelor de absolvire a cursurilor de perfecționare profesională și/sau de specializare;

– documentele ce atestă experiența profesională (copia carnetului de muncă, certificate privind activitatea profesională desfășurată după data de 1 ianuarie 2019), scrisoarea de motivare și, opțional scrisoare de recomandare;

– cazier judiciar (cazierul judiciar poate fi înlocuit cu declarația pe proprie răspundere);

– acord cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal.

            Notă: Copiile documentelor nominalizate pot fi legalizate de notar sau prezentate împreună cu documentele originale pentru verificarea veridicității acestora. În cazul în care dosarul de concurs se depune prin poștă sau e-mail, această prevedere se aplică până la data selecției dosarelor de înscriere la concurs sub sancțiunea respingerii dosarului de concurs.

Termenul de depunere a documentelor pentru participare la concurs 30.06.2023, telefon de contact: 061077753; (022) 000 701, e-mail: camera.notariala@cnm.md, adresa poștală: mun. Chișinău, str. București 90, of.16.

            Dacă sunteți interesat de poziție și corespundeți cerințelor, vă încurajăm să expediați solicitarea Dvs. la adresa indicată.

            Doar candidații selectați vor fi contactați pentru a fi invitați la interviu.

Share on print